Terjemah

Arkib Blog

Carian Blog

Thursday, 18 October 2012

Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia BAB 4 (Ppt)


   Berdasarkan Prestasi Sistem Malaysia semasa, maka pelan ini diwujudkan untuk mengatasi masalah tersebut.

   Dalam Bab 4 (powerpoint) itu menerangkan Pembelajaran Murid secara berperingkat bagi tahun 2013 sehingga 2025. Murid yang berumur 5 atau 6 tahun akan terlibat PPPM ini, dan hasil atau pencapaian pelan ini akan kita nampak pada tahun 2025. Masa itu, budak itu sudah berada Tingkatan 6 atau sudah habis pembelajaran sekolah menengah.


23 comments:

  1. I would like to have a copy, my email add is be as below:
    Chin Chui Pin, phoebechincp@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Ya,saya sudah hantar kepada awak. Sila check mail.
    Sekian terima kasih.^^

    ReplyDelete
  3. minta bantuan emailkan powerpoint PPPM kepada saya
    keepeace@gmail.com
    terima kasih

    ReplyDelete
  4. Ya,saya sudah hantar kepada awak. Sila check mail.
    Sekian terima kasih.^^

    ReplyDelete
  5. HARAP DAPAT EMELKAN POWERPOINT SEMUA BAB PPPM

    TERIMA KASIH.


    hamidah.hussin@gmail.com

    ReplyDelete
  6. (Sila check mail)
    Salam Sejahtera Cikgu HAMIDAH BINTI HUSSIN

    Puan,

    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia
    Bersama ini disertakan URL untuk puan muat turun bahan powerpoint yang berkaitan

    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 1, 2, 3
    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 4
    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 5
    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 6
    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 7
    Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia Bab 8
    2) Sila klik perkataan untuk muat turun.

    Sekian, terima kasih

    Puan Lim

    ReplyDelete
  7. Salam Sejahtera..

    Boleh emelkan kepada saya Powerpoint semua bab PPPM.

    Terima kasih.

    md_azrin@yahoo.co.uk
    azrin.bac.ukm@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sejahtera MD AZRIN BIN MD HANAFI

      Ya,saya sudah hantar kepada awak. Sila check mail.
      Sekian terima kasih.^^

      Delete
  8. Tolong emelkan kepada saya Powerpoint semua bab PPPM.

    terima kasih

    bbd1055@btpnsel.edu.my atau

    kabilan1@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Tolong emelkan kepada saya Powerpoint semua bab PPPM.

    terima kasih

    bbd1055@btpnsel.edu.my atau

    kabilan1@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya,saya sudah hantar kepada awak. Sila check mail.
      Sekian terima kasih.^^

      Delete
  10. Saya juga mohon emelkan ppt semua bab PPPM. Terima kasih.
    aida_kw@yahoo.com
    skkotawarisan@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya,saya sudah hantar kepada puan. Sila check mail.
      Sekian terima kasih.^^

      Delete
  11. Saya juga mohon emelkan bahan berkaitan PPPM.
    nurhanz5010@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sejahtera Tuan/Puan.
      Kepada sesiapa yang berminat bahan PPPM (PPT), sila muat turun bahan PPPM melalui slideshare. Sekian terima kasih.

      Delete
  12. Selamat pagi...
    tahniah di atas usaha cikgu .. ia memudahkan saya untuk membaca secara cepat utk memahami PPPM

    ReplyDelete
  13. shuibjohar@gmail.com tolong send soft copy... thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sejahtera Tuan/Puan.
      Kepada sesiapa yang berminat bahan PPPM (PPT), sila muat turun bahan PPPM melalui slideshare. Sekian terima kasih.

      Delete
  14. Salam Sejahtera Tuan/Puan.
    Kepada sesiapa yang berminat bahan PPPM (PPT), sila muat turun bahan PPPM melalui slideshare. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  15. Salam Sejahtera Lim Pei Nee,

    saya dah try cari bahan PPPM (PPT), melalui slideshare
    tapi yang ada cuma bab 4 sahaja.

    Boleh tolong email saya keseluruhan bab 1 hingga bab 8,
    TQ..
    zoolfadli2012@gmail.com

    TQ..

    ReplyDelete
  16. Boleh tolong email saya keseluruhan bab 1 hingga bab 8,
    TQ.I really appreciate your kind deeds.PLS email them ASAP as I need them urgently.My email is,jaismohamad@yahoo.com
    Best wishes fr Joanna Teo Abdullah

    ReplyDelete
  17. Bersama ini disertakan URL untuk muat turun bahan PPPM

    https://www.mediafire.com/folder/ud7p3dbrzms8c/Pelan_Pembangunan_Pendidikan_Malaysia

    ReplyDelete
  18. hai miss penny...can u email this file to me?tq

    elya180829@gmail.com

    ReplyDelete